1 Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor - poli urbani de creştere
DMI 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbană
Sub-domeniul: centre urbane
- realizarea infrastructurii şi suprastructurii stradale
- sistematizarea verticală a zonei aferente străzilor menţionate, prin realizarea de trotuare şi spaţii de parcare, dar şi asigurarea accesului la proprietăţi.
Se vor delimita strict locurile de parcare de spaţiile verzi prin:
- reabilitarea şi/sau modernizarea carosabilului
 - reabilitare şi/sau modernizarea trotuarelor şi aleilor pietonale
 - delimitarea corectă a spaţiilor verzi din trama stradală
 
Contract de finanțare semnat în data de 16.12.2011.
În implementare – în derulare procedurile de achiziție servicii (publicitate și informare, dirigenție de șantier) și execuție lucrări.
| Nr. crt. | Contract nr.: | Operator economic | Valoare fără TVA | Valoare TVA | Obiect | Observaţii | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 10060/17.04.2012 | SC Enero Prod SRL | 8.160,00 | 1.958,40 | Informare | |
| 2. | 10629/23.04.2012 | SC ICT Consulting Zone SRL | 43.800,00 | 10.512,00 | Dirigenţie de şantier | |
| 3. | 16542/22.06.2012 | SC CAFMIN SRL | 3.180.600,00 | 763.344,00 | Execuţie lucrări | 
Trimestrul I
- Hotărârea Consiliului Local nr. 291/08.12.2010, prin care se numeşte echipa de proiect;
 - Actualizarea paginii web a Primăriei Slatina în cursul lunii ianuarie 2011, prin adăugarea informaţiilor referitoare la proiectele cu finanţare europeană al căror beneficiar este Consiliul Local Slatina – inclusiv proiectul “Reabilitare spaţii verzi, alei de acces rutier şi pietonal, mobilier urban adiacent str. Unirii, Libertăţii, Crisan - (Sistematizare pe verticală cartier Unirii, Str. Libertăţii, Str. Crişan)";
 - La data de 17.01.2012 s-a organizat sesiunea de instruire pe implementare la sediul OI;
 - Solicitare aviz comunicat de presă;
 - S-a obținut Aviz comunicat de presă;
 - Notificare privind depunerea Cererii de Prefinanțare nr.1 din data de 18.01.2012;
 - Cererea de Prefinanţare nr.1 depusă în data de 23.02.2012;
 - Solicitare de clarificări de la ADR SV Oltenia, privind Cererea de Prefinanţare nr.1;
 - Răspuns la solicitarea de clarificări de la ADR SV Oltenia, privind Cererea de Prefinanțare;
 - Patru conturi necesare implementării proiectului deschise la Trezorerie.
 
Rezultate (conform CF, secţiunea 2.3.8 – Rezultate anticipate)
- Realizarea proiectului tehnic – 100%
 - Obţinere de avize, acorduri şi autorizaţii finale – 100%
 - Numirea echipei de proiect – 100%
 - Cerere de prefinanţare – notificare, elaborare, depunere – 100%
 - Execuţia lucrărilor investiţia de bază – 2%
 - Informare şi publicitate – 2 conferinţe de presă, 2 comunicate de presă, informare pe site-ul Consiliului Local Slatina, panotaj asigurat pe parcursul lucrărilor de construcţie – 10%
 - Audit – 0%
 - Cerere de rambursare – 3 cereri de rambursare – 0%
 - Managementul proiectului (monitorizarea şi evaluarea) – 43%
 
TRIMESTRUL II
- Raportul de progres nr. 1 aferent perioadei 17.12.2011 – 16.03.2012 a fost înaintat către ADR SV Oltenia;
 - Ca urmare a raportului de progres nr. 1, o vizită de monitorizare a avut loc în data de 05.04.2012;
 - În data de 05.04.2012 a avut loc o vizită la faţa locului, la care au participat reprezentanţi ai ADR SV Oltenia şi ai echipei de implementare a proiectului;
 - A fost autorizată în data de 18.05.2012 plata prefinanţării solicitate;
 - A fost solicitat un act adiţional de prelungire a perioadei de implementare;
 - Pentru serviciile de informare şi publicitate, a fost semnat contractul de servicii;
 - Pentru serviciile de dirigenţie de şantier, a fost semnat contractul de servicii;
 - Pentru lucrările de execuţie, a fost lansat anunţul de participare în SEAP;
 - În data de 05.06.2012 a fost publicat comunicatul de presă de lansare a proiectului, în ziarul "Gazeta Oltului";
 - A fost avizat panoul temporar de către ADR SV Oltenia (ca urmare a solicitării de avizare a materialelor de informare şi publicitate din data de 11.06.2012).
 
Rezultate (conform CF, secţiunea 2.3.8 – Rezultate anticipate)
- Realizarea proiectului tehnic – 100%
 - Obţinere de avize, acorduri şi autorizaţii finale – 100%
 - Numirea echipei de proiect – 100%
 - Cerere de prefinanţare – notificare, elaborare, depunere – 100%
 - Execuţia lucrărilor investiţia de bază – achiziţie lucrări 75%, achiziţie dirigenţie de şantier 100%, organizare de şantier 0%, dirigenţie de şantier 0%, execuţie lucrări 0%, amenajări pentru protecţia mediului 0% – 29%
 - Informare şi publicitate – 2 conferinţe de presă, 2 comunicate de presă, informare pe site-ul Consiliului Local Slatina, panotaj asigurat pe parcursul lucrărilor de construcţie – 50%
 - Audit – 0%
 - Cerere de rambursare – 3 cereri de rambursare – 0%
 - Managementul proiectului (monitorizarea şi evaluarea) – 42,85%
 
TRIMESTRUL III
- Raportul de progres nr. 2, aferent perioadei 17.12.2011 – 16.03.2012 a fost înaintat către ADR SV Oltenia în data de 21.06.2012;
 - Ca urmare a raportului de progres nr. 2, a fost organizată vizită de monitorizare în data de 13.07.2012;
 - În data de 13.07.2012 a avut loc o vizită la faţa locului, la care au participat reprezentanţi ai ADR SV Oltenia şi ai echipei de implementare a proiectului;
 - S-a semnat Actul Adiţional nr. 1/18.06.2012, de prelungire a perioadei de implementare a proiectului;
 - În data de 27.06.2012 este solicitat un Act Adiţional de modificare a secţiunii cererii de finanţare privind activităţile de informare şi publicitate;
 - S-a semnat Actul Adiţional nr. 2/03.08.2012 la contractul de finanţare;
 - În data de 26.07.2012 este solicitat un Act Adiţional privind corectarea bugetului proiectului;
 - Este semnat Actul Adiţional nr. 3/11.09.2012 la contractul de finanţare;
 - A fost semnat contractul de execuţie a lucrărilor, în urma procedurii de achiziţie, în data de 22.06.2012;
 - Ordinul de începere al contractului de lucrări a fost transmis în data de 27.06.2012;
 - A fost notificat ADR SV despre modificarea procedurii de achiziţie a serviciilor de audit;
 - Au fost montate panourile temporare la locul realizării lucrărilor de execuţie;
 - Conferinţa de presă de lansare a proiectului a avut loc în data de 19.06.2012.
 
Rezultate (conform CF, secţiunea 2.3.8 – Rezultate anticipate)
- Realizarea proiectului tehnic – 100%
 - Obţinere de avize, acorduri şi autorizaţii finale – 100%
 - Numirea echipei de proiect – 100%
 - Cerere de prefinanţare – notificare, elaborare, depunere – 100%
 - Execuţia lucrărilor investiţia de bază – achiziţie lucrări 100%, achiziţie dirigenţie de şantier 100%, organizare de şantier 0%, dirigenţie de şantier 50%, execuţie lucrări 78,5%, amenajări pentru protecţia mediului 0% – 54,75%
 - Informare şi publicitate – 2 conferinţe de presă, 2 comunicate de presă, informare pe site-ul Consiliului Local Slatina, panotaj asigurat pe parcursul lucrărilor de construcţie – 60%
 - Audit – 0%
 - Cerere de rambursare – 3 cereri de rambursare – 0%
 - Managementul proiectului (monitorizarea şi evaluarea) – 64%
 
TRIMESTRUL IV
- Raportul de progres nr. 3, aferent perioadei 17.06.2012 – 16.09.2012 a fost înaintat către ADR SV Oltenia;
 - Ca urmare a raportului de progres nr. 3, a avut loc vizita de monitorizare în data de 05.10.2012;
 - Vizita pe teren efectuată în data de 24.10.2012, ca urmare a Cererii de rambursare nr. 1;
 - Notificare nr. 28983/24.10.2012 transmisă către MDRT privind încheierea contractului de servicii de audit;
 - Adresa MDRT prin care se avizează parțial Cererea de rambursare nr. 1, nefiind îndeplinite condițiile de avizare a sumei de 19.150,84 Lei;
 - Cererea de rambursare nr. 2 depusă la ADR SV Oltenia în data de 09.11.2012;
 - Contestația transmisă către MDRT, împotriva corecției financiare de 10% din valoarea contractului de Proiectare aplicate ca urmare a verificării Cererii de rambursare nr. 1;
 - Act adițional la contractul de execuție lucrări, prin care se modifică prin diminuare valoarea contractului;
 - S-a încheiat contractul de servicii audit;
 - Stadiu execuție lucrări:
 - Lucrările din cadrul proiectului au fost finalizate, procesul verbal de recepție finală fiind încheiat în data de 12.12.2012.
 - Astfel, conform Raportului de progres nr. 5 emis de către dirigintele de șantier lucrările efectuate până în luna noiembrie 2012 au fost următoarele:
 - Terasamente
 - Fundație din balast
 - Montat borduri sistem rutier
 - Beton ciment la străzi
 - Fundație din piatră brută
 - Strat de legătură din binder
 - Montat borduri trotuare
 - Fundație din balast la trotuare
 - Beton ciment la trotuare
 - Strat uzură BA8 trotuare
 - Ridicare la cotă cămine
 - Strat uzură din BA8 la străzi și parcări
 - Semnalizare rutieră
 - Amenajări protecția mediului și spații verzi
 - Organizare de șantier.
 
Rezultate (conform CF, secţiunea 2.3.8 – Rezultate anticipate):
- Execuţia lucrărilor investiţia de bază – achiziţie lucrări 100%, achiziţie dirigenţie de şantier 100%, organizare de şantier 100%, dirigenţie de şantier 100%, execuţie lucrări 100%, amenajări pentru protecţia mediului 100% – 100%
 - Informare şi publicitate – 1 conferință de presă privind inițierea proiectului, 1 comunicat de presă inițial, informare pe site-ul Consiliului Local Slatina, panotaj asigurat pe parcursul lucrărilor de construcţie – 50%
 - Cerere de rambursare – 3 cereri de rambursare – 67%
 - Managementul proiectului (monitorizarea şi evaluarea) – 85,71%
 
					
 Program de audiențe


					
					
