- Hotărârea Consiliului Local nr. 291/08.12.2010, prin care se numește echipa de proiect.
- Patru conturi necesare implementării proiectului deschise la Trezorerie.
- Raport de progres nr. 1, depus la ADR în data de 03.02.2011.
- Vizita de monitorizare nr. 1, efectuată în data de 23.02.2011.
- Cererea de prefinanţare nr. 1 depusă și înregistrată la ADR SV Oltenia sub nr. 3187/04.03.2011 Comunicatul de presă (iniţial de demarare a proiectului) transmis spre avizare prin adresa nr. 6903/10.03.2011 la ADR SV Oltenia.
- Achiziția de servicii de dirigenție de șantier finalizată prin contractul nr. 7404/16.03.2011 Achiziția de servicii de promovare și publicitate finalizată prin contractul nr. 10346/14.04.2011.
- Conferința de lansare a proiectului, care a avut loc în data de 27.04.2011.
- Raport de progres nr. 2 depus la ADR în data de 02.05.2011.
- Publicare comunicat de presă privind inițierea proiectului în ziarul “Evenimentul de Olt” în data de 06.05.2011.
- Plata primei tranșe de prefinanțare în sumă de 1.581.783,77 Lei, efectuată în data de 28.04.2011.
- Achiziția de lucrări finalizată prin contractul nr. 12883/11.05.2011.
- Notificare privind prelungirea perioadei de implementare cu 6 luni.
- Solicitare aviz panou temporar cu nr. 14720/26.05.2011.
- Avizul ADR SV Oltenia nr. 8011/27.05.2011.
- Vizita de monitorizare nr. 2, efectuată în data de 07.06.2011.
- Ordin de începere a contractului de lucrări nr. 15846/07.06.2011.
- Achiziția de servicii de audit finalizată prin contractul nr. 16872/17.06.2011.
- Stadiul lucrărilor la trimestrul 3 - Realizarea investiției de bază (10,8%) astfel:
- Rețea apă și branșament – realizat 6,8%
- Reabilitare străzi și alei – realizat 13,2%
- Spații verzi 0,0%
- Organizare de șantier: 89,01%
- Cererea de rambursare nr. 1 depusă în data de 29.07.2011.
- Actul adițional nr. 1/09.08.2011.
- Raportul de progres nr. 3, depus la ADR SV Oltenia în data de 12.08.2011.
- Vizita de monitorizare nr. 3, efectuată în data de 31.08.2011.
- Vizita pe teren nr. 1, ca urmare a depunerii Cererii de rambursare nr. 1.
- Cererea de rambursare nr. 2 depusă prin adresa nr. 29450/24.10.2011.
- Raportul de progres nr. 4 a fost depus la ADR SV Oltenia în data de 03.11.2011.
- Vizita de monitorizare nr. 4, efectuată în data de 21.11.2011.
- Proces-verbal de recepție finală a lucrărilor nr. 33.827/12.12.2011.
- Cererea de rambursare nr. 3 depusă prin adresa nr. 35372/30.12.2011.
- Actul adițional nr. 2 la Contractul de finanțare în data de 26.01.2012.
- Ordinul de începere a contractului de servicii de audit nr. 2957/02.02.2012.
- S-a autorizat plata Cererii de rambursare nr. 2 în valoare de 1.418.582,72 Lei.
- Raportul de progres nr. 5 a fost depus la ADR SV Oltenia în data de 15.02.2012.
- Solicitare aviz comunicat de presă privind finalizarea proiectului nr. 4459/16.02.2012.
- Aviz comunicat de presă de încheiere a proiectului, înregistrat în cadrul ADR SV Oltenia sub nr. 2757/17.02.2012.
- Actul adițional nr. 3 la Contractul de finanțare încheiat în data de 24.02.2012.
- Cererea de rambursare nr. 4 depusă la ADR SV Oltenia prin adresa nr. 5173/27.02.2012.
- Solicitare aviz machetă placă permanentă nr. 5163/27.02.2012.
- Comunicatul de presă de încheiere a proiectului publicat în data de 27.02.2012, în ziarul Gazeta Oltului.
- Conferința de presă de încheiere a proiectului organizată în data de 27.02.2012, orele 11:00, la Casa Căsătoriilor din Slatina.
FINALIZAT
Nr. crt. | Contract nr.: | Operator economic | Valoare fără TVA | Valoare TVA | Obiect | Observaţii |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 5066/03.03.2008 | SC KXL SRL Bucureşti | 62.538,24 | 11.882,26 | Realizarea studiilor de teren + Realizarea studiului de fezabilitate | |
2. | 29705/08.12.2009 | SC KXL SRL Bucureşti | 477.739,71 | 90.770,54 | Realizarea proiectului tehnic (include caietele de sarcini, detaliile de execuţie şi asistenţa tehnică din partea proiectantului) | Act adiţional nr. 1 în valoare de 15.875,34 Act adiţional nr. 2 de actualizare TVA la 24% |
3. | 4746/25.02.2009 | SC Gea Strategy & Consulting SA Bucureşti | 200.580,19 | 38.110,24 | Furnizarea serviciilor de consultanţă | Acord cadru pentru 13 proiecte |
4. | 12883/11.05.2011 | SC Terra Nova Construct SRL Bucureşti | 7.870.821,53 | 1.888.997,17 | Execuţia lucrărilor de construcţii (investiţia de bază + Organizarea de şantier Contract de lucrări) | |
5. | 7404/16.03.2011 | SC ICT Consulting Zone SRL Slatina | 79.000,00 | 18.960,00 | Dirigenţia de şantier | |
6. | 16872/17.06.2011 | SC Mid Consulting SRL Bucureşti | 8.280,00 | 1.987,20 | Furnizarea serviciilor de audit (Contract de servicii) |