Primăria municipiului Slatina, cu sediul în strada Mihail Kogălniceanu nr. 1, organizează concurs în data de 25 ianuarie 2011, ora 10:00 - proba scrisă şi în data de 27 ianuarie 2011, ora 14:00 - interviul, pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Slatina, după cum urmează:
Direcţia Venituri
- director executiv, treaptă I, grad I - 1 post
În vederea participării la concurs candidaţii vor depune dosarul de îscriere ce va conţine următoarele:
- copie de pe actul de identitate;
- formularul de înscriere;
- copii de pe diplomele de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copie după carnetul de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- cazier judiciar;
- declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Înscrierea la concurs se va face la sediul instituţiei în perioada 24.12.2010-12.01.2011 inclusiv.
Bibliografia şi condiţiile specifice de participare la concurs sunt cele de mai jos.
Pentru relaţii suplimentare vă puteţi adresa la Compartimentul Resurse Umane, Funcţii Publice, Pregătire Profesională - Direcţia Management din cadrul Primăriei municipiului Slatina sau la telefoanele: (0249) 439 233, (0249) 439 377.
Bibliografii pentru concursul din 25 şi 27 ianuarie 2011:
Direcţia Venituri
Postul: director executiv treaptă I, grad I
Condiţii specifice:
- studii superioare de lungă durată economice absolvite cu diplomă de licenţă;
- studii postuniversitare în domeniul managementului
- vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice - minimum 3 ani
- cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): nivel mediu.
Legislaţie:
- Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică;
- Legea nr. 188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată;
- O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată de Legea nr. 233/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 554/2004, Legea contenciosului administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 16/1996-Legea Arhivelor Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată de Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.G. nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;
- Norma de certificare a declaraţiilor fiscale anuale ale contribuabililor persoane juridice, cu excepţia celor pentru care este obligatorie auditarea, aprobată de H.G. nr. 8/2010;
- Normele metodologice de aplicare a O.G. nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, aprobate prin H.G. nr. 1050/2004;
- Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
- Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, aprobate prin H.G. nr. 44/2004;
- Legea nr. 11/2010, Legea bugetului de stat pe anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 15/1994 privind capitalul imobilizat în active corporale şi necorporale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Normele metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare, aprobate prin O.M.F.P. nr. 522/2003;
- Codul Civil, cartea III, titlul III, cu modificările ulterioare;