1. Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor - poli urbani de creştere
DMI 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbană
Sub-domeniul: centre urbane
- realizarea infrastructurii a 15 străzi şi alei de acces din cartierul Sergent Major C-tin Dorobanţu;
- realizarea suprastructurii a 15 străzi şi alei de acces din cartierul Sergent Major C-tin Dorobanţu: Sg. Maj. Dorobanţu Constantin, Arcului, Aleea Castanilor, Aleea Cireşului, Arinului, Centura Basarabilor, Aleea Plopilor, Aleea Lămâiţei, Aleea Bradului;
- sistematizarea verticală a zonei aferente străzii, prin realizarea de trotuare şi spaţii de parcare, dar şi asigurarea accesului la proprietăţi precum şi siguranţa circulaţiei.
Contract de finanțare semnat în data de 16.12.2011.
În implementare – în derulare procedurile de achiziție servicii (consultanță în managementul proiectului, publicitate și informare, dirigenție de șantier) și execuție lucrări.
Nr. crt. | Contract nr.: | Operator economic | Valoare fără TVA | Valoare TVA | Obiect | Observaţii |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 12681/11.05.2012 | SC Enero Prod SRL | 21.200,00 | 5.088,00 | Informare şi publicitate | |
2. | 10631/23.04.2012 | SC ICT Consulting Zone SRL | 91.000,00 | 21.840,00 | Dirigenţie de şantier | |
3. | 18418/10.07.2012 | SC ACETI SRL | 8.765.021,00 | 2.103.605.04 | Execuţie lucrări |
Perioada 17.12.2011 – 16.03.2012
- Demararea implementării proiectului prin activarea echipei de implementare: Hotărârea Consiliului Local nr. 291/08.12.2010, prin care se numeşte echipa de proiect, având următoarea componenţă:
- Manager proiect – Mierleșteanu Floarea,
- Responsabil achiziţii – Ciobanu Ioana,
- Responsabil financiar – Stoicănescu Ileana,
- Responsabil tehnic - Necşulescu Liliana;
- Actualizarea paginii web a Primăriei Slatina în cursul lunii ianuarie 2011, prin adăugarea informaţiilor referitoare la proiectele cu finanţare europeană al căror beneficiar este Consiliul Local Slatina – inclusiv proiectul „Reabilitare spații verzi, alei de acces rutier și pietonal și mobilier urban adiacent străzilor Sergent Major Dorobanțu Constantin, Basarabilor, Centura Basarabilor și Arcului”;
- Organizarea sesiunii de instruire pe implementare la sediul OI, în data de 17.01.2012;
- Solicitare aviz comunicat de presă;
- Notificarea privind depunerea cererii de prefinanţare nr. 1 în valoare de 553.898,11 lei;
- Aviz comunicat de presă emis de OI ADR;
- Invitația de participare nr. 320533/22.02.2012, publicată în SEAP pentru procedura de atribuire a contractului de servicii de promovare şi publicitate;
- Alocarea celor patru conturi necesare implementării proiectului deschise la Trezorerie;
- Cererea de prefinanţare nr. 1 depusă în 17.02.2012;
- Scrisoare de solicitare informații suplimentare la Cererea de prefinanțare nr. 1;
- Scrisoare de respingere Cerere de prefinanțare nr. 1 a fost respinsă, întrucât contractul de achiziție servicii de proiectare și asistență tehnică din partea proiectantului nu reprezintă 5% din valoarea totală eligibilă a proiectului;
- Invitaţia de participare nr. 321411/08.03.2012, publicată în SEAP pentru procedura de atribuire a contractului de servicii de dirigenţie de şantier;
- Notificare modificare procedură atribuire contract de lucrări ca urmare a respingerii Documentației de atribuire de către ANRMAP.
Perioada 17.03.2012 – 16.06.2012
- Raportul de progres nr. 1 aferent perioadei 17.12.2011 – 16.03.2012 a fost înaintat către ADR SV Oltenia;
- În data de 05.04.2012 a avut loc o vizită la faţa locului, la care au participat reprezentanţi ai ADR SV Oltenia şi ai echipei de implementare a proiectului;
- A fost comunicată actualizarea graficului de depunere a cererilor de rambursare în cadrul proiectului (anexa IIIA);
- A fost notificată și depusă Cererea de prefinanţare, în valoare de 553.896,12 lei, reprezentând 5% din valoarea eligibilă a contractului de finanţare – în data de 11.06.2012;
- Pentru serviciile de informare şi publicitate, a fost semnat contractul cu nr.12681/11.05.2012. Valoarea contractului este de 21.200 lei, iar câştigătorul este SC ENERO PROD SRL;
- Pentru serviciile de dirigenţie de şantier, a fost semnat contractul cu nr.10631/23.04.2012. Valoarea contractului este de 91.000 lei, iar câştigătorul este SC ICT CONSULTING ZONE SRL;
- Pentru lucrările de execuţie, a fost modificată procedura de atribuire a contractului din licitaţie deschisă în cerere de oferte şi a fost lansat anunţul de participare. Termenul limită de depunere a ofertelor a fost 21.05.2012 ora 9, s-au primit 5 clarificări la care s-a răspuns. Procedura se află în faza de evaluare tehnică.
Perioada 17.06.2012 – 16.09.2012
- Raportul de progres nr. 2, aferent perioadei 17.03.2011 – 16.06.2012 a fost înaintat către ADR SV Oltenia;
- În data de 20.07.2012 a avut loc o vizită la faţa locului, la care au participat reprezentanţi ai ADR SV Oltenia şi ai echipei de implementare a proiectului;
- În data de 27.07.2012 s-a solicitat un act adiţional la contractul de finanţare pentru prelungirea duratei de implementare. Această solicitare a fost respinsă în data de 03.08.2012 datorită unor necorelări de sume în cadrul bugetului proiectului. După corelarea sumelor respective, în data de 07.08.2012 a fost solicitat din nou actul adiţional de prelungire a duratei de implementare a proiectului cu 7 luni;
- În data de 11.07.2012 s-a efectuat plata prefinanţării solicitate, în valoare de 553.896,12 lei;
- În data de 13.08.2012 a fost depusă la ADR SV cererea de rambursare nr. 1. Aferent acestei cereri de rambursare au fost solicitate 2 clarificări – în data de 22.08.2012, respectiv în data de 13.09.2012;
- Adresa ADR SV Oltenia din 03.08.2012 prin care se anunță faptul că AM POR a emis Instrucțiunea nr. 88/27.07.2012 cu privire la verificarea achizițiilor publice și a conflictului de interese, potrivit căreia în termen de maxim 30 zile de la încheierea contractului de lucrări/furnizare/servicii, beneficiarul va depune la OI dosarul achiziției publice, cu excepția achizițiilor directe, independent de depunerea cererilor de rambursare.
- Adresa ADR SV Oltenia din 24.08.2012 prin care se anunță faptul că AM POR a emis Instrucțiunea nr. 90/10.08.2012 pentru modificarea/completarea Anexelor Manualului de proceduri, Procedura de monitorizare a proiectelor finanțate prin POR, prin: introducerea unor prevederi referitoare la garanțiile de bună execuție aferente subproiectelor de lucrări/furnizare/servicii, după caz; introducerea obligativității raportării situațiilor în care clădirile reabilitate/modernizate, echipamentele/bunurile achiziționate în cadrul proiectului cu finanțare POR fac obiectul unei ipoteci bancare sau a unui gaj, după caz; modificarea Anexelor 2 și 13 ale Procedurii de monitorizare, respectiv formatul Raportului de progres al beneficiarului și Raportul beneficiarului privind durabilitatea investiției.
- Adresa ADR SV Oltenia din 28.08.2012 pentru toate proiectele în implementare, prin care se anunță faptul că AM POR a emis Instrucțiunea nr. 91/24.08.2012 privind prelungirea perioadei de implementare a contractelor de finanțare cu o perioadă de maxim 6 luni, o singură dată pe parcursul implementării acestora.
- Prin adresa ADR SV din 03.08.2012 este invitat Primarul Municipiului Slatina în vederea semnării Actului Adiţional nr. 1 la contractul de finanţare nr. 2705/16.12.2011;
- Conferinţa de presă de lansare a proiectului a avut loc în data de 21.06.2012;
- Avizarea pentru panoul temporar a fost solicitată în 08.08.2012;
- A fost semnat contractul de execuţie a lucrărilor în data de 10.07.2012 cu asocierea SC PANADRIA SRL, SC CAFMIN SRL, SC ACETI SRL;
- Ordinul de începere al contractului de lucrări a fost transmis în data de 24.07.2012.
- Pentru serviciile de audit, a fost lansat anunţul de participare, s-au depus ofertele în data de 23.08.2012, s-a primit 1 clarificare la care s-a răspuns, s-au cerut clarificări referitor la fundamentarea economica a modului de formare a preţului ofertat cu depunere in data de 25.09.2012. la momentul de ofertele sunt încă în stadiul de evaluare tehnică.
Perioada 17.09.2012 – 16.12.2012
- Răspuns clarificări Cerere de rambursare nr. 1 din 19.09.2012;
- Vizita pe teren în data de 20.09.2012;
- Raportul de progres nr. 3 aferent perioadei 17.06.2012 – 16.09.2012 a fost înaintat către ADR SV Oltenia;
- Adresa MDRT din 26.09.2012 prin care se avizează parțial Cererea de rambursare nr. 1;
- Comunicatul de presă privind inițierea proiectului publicat în data de 28.09.2012, în ziarul Curierul;
- Adresa din 28.09.2012 transmisă către ADR SV Oltenia cu privire la corecția financiară de 25% pentru contractul de servicii de proiectare și inginerie prin care se solicită comunicarea motivelor care au stat la baza corecției aplicate.
- Adresa MDRT din 01.10.2012 de răspuns la solicitarea Primăriei referitoare la motivele ce au stat la baza corecției de 25% din cadrul Cererii de rambursare nr. 1.
- Vizita de monitorizare în data de 05.10.2012;
- Act adițional nr. 2/08.10.2012 prin care perioada de implementare a proiectului devine 17 luni și se modifică și următoarele clauze contractuale:
- Contestația împotriva corecției financiare de 25% din cadrul Cererii de rambursare nr. 1;
- Cererea de rambursare nr. 2 depusă în data de 31.10.2012;
- Răspuns MDRT contestație corecție de 25;
- Notificarea din 09.11.2012 transmisă către ADR SV Oltenia, cu privire la încheierea contractului de servicii de audit;
- Actul adițional la Contractul de servicii de publicitate cu privire la prelungirea duratei contractului de servicii.
- Adresă din 31.10.2012 cu privire la avizarea parțială a Cererii de rambursare nr. 1;
- A fost încheiat contractul de servicii de audit din 30.10.2012;
- A fost publicat în SEAP anunțul de atribuire.
Stadiul lucrărilor din cadrul proiectului în perioada curentă de raportare:
- A fost emis ordinul privind sistarea lucrărilor din cadrul proiectului pe durată nedeterminată pe timpul iernii.
- Stadiul fizic al lucrărilor estimat de către Beneficiar este de 35%.
Perioada 17.12.2012 – 16.03.2013
- Raportul de progres nr. 4 aferent perioadei 17.09.2012 – 16.12.2012 a fost înaintat către ADR SV Oltenia;
- Punct de vedere din 18.01.2013 cu privire la convocarea la transmis către AM POR.
- Cerere de rambursare nr. 3 depusă la ADR SV Oltenia în 28.01.2013.
- Proces verbal al ședinței de conciliere de la AM POR, cu privire la corecțiile aplicate în urma verificării Cererii de rambursare nr. 1.
- Scrisoare de solicitare informații suplimentare din 13.02.2013 ca urmare a depunerii Cererii de rambursare nr. 3.
- Răspuns Scrisoare de solicitare informații suplimentare.
- Nota AM POR din 01.02.2013 de propunere spre respingere a pretențiilor beneficiarului privind măsurile de reducere procentuală din cadrul CR 1.
- Notificare nr. 1 privind depunerea dosarului achiziției publice de audit financiar la sediul ADR SV Oltenia în data de 05.03.2013.
- Solicitare act adițional din 15.03.2013 privind prelungirea perioadei de implementare cu 4 luni;
- Stadiul fizic al lucrărilor estimat de către Beneficiar este de 35%, întrucât lucrările sunt încă sistate, din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile.
Perioada 17.03.2013 – 16.06.2013
- Scrisoare de solicitare informații suplimentare din 15.03.2013 privind dosarul achiziției de servicii de audit;
- Raportul de progres nr. 5 aferent perioadei 17.12.2012 – 16.03.2013;
- Răspuns Scrisoare de solicitare informații suplimentare din 15.03.2013 privind dosarul achiziției de servicii de audit;
- Scrisoare de solicitare informații suplimentare din 26.03.2013 privind dosarul achiziției de servicii de audit;
- Solicitare punct de vedere AM POR la finalizarea notei de constatare a neregulilor și de stabilire a corecțiilor financiare pentru 8 proiecte, printre care și prezentul proiect;
- Notificare din 01.04.2013 privind actualizarea anexei IIIA – Graficul de depunere a cererilor de rambursare la Contractul de finanțare;
- Răspuns Scrisoare de solicitare informații suplimentare privind dosarul achiziției de servicii de audit din 02.04.2013;
- Ordin de reîncepere a lucrărilor din 02.04.2013 transmis către constructor;
- Adresa ADR SV Oltenia din 03.04.2013 prin care solicitarea de actualizare a Anexei IIIA – Graficul de depunere a cererilor de rambursare la Contractul de finanțare este respinsă până la aprobarea Actului adițional nr. 3 de prelungire a perioadei de implementare;
- Răspuns Solicitare punct de vedere AM POR la finalizarea notei de constatare a neregulilor și de stabilire a corecțiilor financiare din 04.04.2013;
- Actul adițional nr. 3la contractul de finanțare prin care perioada de implementare a proiectului devine 21 luni și se modifică secțiuni din cererea de finanțare și anexele la contract;
- Informare privind situația cheltuielilor aprobate în Cererea de rambursare nr. 3, prin adresa ADR SV Oltenia din 15.05.2013;
- Stadiul lucrărilor din cadrul conform Raportului de progres lunar nr. 6 al dirigintelui de șantier este de 92,2%;
Perioada 17.06.2013 – 16.09.2013
- Cererea de rambursare nr. 4 depusă în data de 17.06.2013 la ADR SV Oltenia;
- Raportul de progres nr. 6 depus la ADR SV Oltenia în data de 21.06.2013;
- Scrisoare de solicitare informații suplimentare din 28.06.2013 cu privire la Cererea de rambursare nr. 4;
- Răspuns Scrisoare de solicitare informații suplimentare din 05.07.2013;
- Vizita de monitorizare nr. 6 efectuată în data de 19.07.2013;
- Vizita în teren ca urmare a Cererii de rambursare nr. 4 efectuată în data de 19.07.2013, notificată prin adresa ADR nr. 11918/17.07.2013, înregistrată în cadrul Primăriei Slatina sub nr. 21242/18.07.2013;
- Solicitare din 02.09.2013 de detaliere a sumelor virate aferente Cererii de rambursare nr. 4, transmisă către AM POR;
- Solicitare din 03.09.2013 către ADR SV Oltenia de avizare a comunicatului de presă final;
- Solicitare din 03.09.2013 către ADR SV Oltenia de avizare a machetei plăcii permanente;
- Ordinul din 04.09.2013 de începere a contractului de servicii de audit transmis către auditorul proiectului S.C. AM-PM FISCONT S.R.L. București;
- Avizare machetă placă permanentă, prin adresa ADR din 06.09.2013;
- Avizare comunicat de presă final, prin adresa ADR din 05.09.2013;
- Conferința de presă privind finalizarea proiectului organizată în data de 12.09.2013;
- Comunicatul de presă privind finalizarea proiectului publicat în ziarul Gazeta Oltului, în data de 12.09.2013;
- Lucrările din cadrul proiectului au fost finalizate în perioada curentă de raportare, așa cum se poate constata și din Procesul verbal de recepție finală din 05.09.2013.